بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: صنعت سینمای ایران از فقر فیلمنامه رنج می بردبا رشد فیلم های سطحی چرخ های سینمای ایران را مخالف با جریان های حرفه ای رایج در چرخه فیلمسازی در دنیا برای رسیدن به رشد و تعالی می چرخاند .

مجید مظفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :من به عنوان یکی از اعضاءجامعه هنری کشور و شاغل در عرصه بازیگری درسینما و تلویزیون با ارائه کارنامه ای قابل قبول در منظر نگاه مردم مخاطبان اصلی این صنعت و حامی همیشگی هنرمندان در شرایط مختلف به دلایل مختلف بازی در تولیدات سینمایی را کنار گذاشته ام .

وی در ادامه این مطلب افزود :بعد از نقش آفرینی در فیلم سینمایی "وقتی همه خواب بودند"کار در سینما را بخاطر نبود فیلمنامه خوب و پر محتوا و وجود انبوهی از سناریو های ضعیف کنار گذاشتم ،و برای ادامه فعالیت هنری خود با رجوع به کار در مجموعه رسانه ملی کار های جدیدی از خود ارائه کردم. اما باز هم در این بخش با کمبود بودجه و خلاءهای خاص تلویزیون در مسیر ساخت این آثار برخورد کردم .

این بازیگرسینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به فقر فیلمنامه درسینما تصریح کرد :صنعت سینمای ایران از فقر فیلمنامه رنج می برد با رشد فیلم های سطحی چرخ های سینمای ایران را مخالف با جریان های حرفه ای رایج در چرخه فیلمسازی در دنیا برای رسیدن به رشد و تعالی می چرخاند .

مظفری در خاتمه اظهارداشت :به دلیل وضعیت جوی حاکم برسینما و بی ارزش بودن سناریو های پیشنهادی به من برای حضور دوباره در سینما دنبال کار تهیه کنندگی و خروج از زیر سایه حواشی های بازیگری در این صنعت هستم .و در این مسیر وظایف خود را در راستای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به مردم انجام خواهم داد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.