اولین کنگره ملی فناوری های نوین در امور دامی با همکاری دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی در محورهای تغذیه، فیزیولوژی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور 29 و 30 آبان ماه در واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار خواهد شد.

مجید طغیانی دبیر علمی کنگره در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به رشد روز افزون پژوهش و نوآوری در صنعت دامپروری کشور و به منظور ارائه دستاوردهای جدید و ایجاد تعامل بین محققین و فعالان این صنعت، گروه علوم دامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، تصمیم به برگزاری اولین کنگره ملی فناوری های نوین در علوم دامی با همکاری دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی در محورهای تغذیه، فیزیولوژی و ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور گرفته است.




مدیرکل پژوهش و فناوری واحد خوراسگان افزود: با بیان اینکه محورهای این کنگره ملی، شامل؛ تغذیه طیور، تغذیه دام، فیزیولوژی دام و طیور، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور و بیوتکنولوژی در علوم دامی است، اظهار داشت: واحد خوراسگان با برخورداری از رشته های مرتبط با علوم دامی مانند؛ دکتری حرفه ای دامپزشکی، علوم دامی و زیست شناسی جانوری، فعالیتهای علمی و پژوهشی چشمگیری را در این عرصه انجام داده است.

دبیر علمی کنگره ملی فناوریهای نوین در علوم دامی، گفت: در مهلت زمانی ارسال مقالات مجموعاً 400 مقاله به دبیرخانه کنگره واصل شده که از این میان با بررسی اساتید و هیأت داوران 150 مقاله به کنگره راه یافتند و از این تعداد 40 مقاله بصورت سخنرانی و مابقی بصورت پوستر ارائه خواهد شد.

طغیانی افزود: نتایج داوری جهت اطلاع دانشجویان و محققان عزیز بر روی سایت اینترنتی کنگره به نشانی: http://ntas.khuisf.ac.ir  در قسمت رهگیری مقالات درج شده است و پژوهشگران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این سایت مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در حاشیه این کنگره دو روزه، برنامه های متنوعی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده و بویژه با توجه به اینکه این رویداد علمی در شهر زیبا و تاریخی اصفهان اتفاق می افتد، با هماهنگی هتل های اصفهان شرایط و تسهیلات ویژه ای برای شرکت کنندگان در کنفرانس فراهم شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار