پیشکسوت تئاتر ،سینما و تلویزیون کشورمان گفت: فیلم های زیادی در سینمای کشور با بودجه ها و سرمایه های کلان با ارقام میلیاردی توسط برخی از سینماگران ما ساخته می شوند که بخاطر ساختار کمی و کیفی خود به هیچ عنوان نمی توانند سنگینی عنوان فاخر راتحمل کنند .

محمد علی کشاورز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : بیشتر تولیدات ماندگار سینمای ایران و حتی مجموعه های تلویزیونی با وجود حضور تمامی چهره های شاخص سینمای ایران در آنها باز هم سینماگران این فیلم ها بدون دغدغه مالی برای پرداخت دستمزد های بازیگران دنبال بیان گو شه های مختلف فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی ما در قاب تصویر و احیاء دوباره وقایع و رخدادهای این مرزو بوم بودند .

این پیشکسوت تئاتر ،سینما و تلویزیون در ادامه این مطلب تصریح کرد :در حال حاضر فیلم های زیادی در سینمای کشور با بهره مندی از بودجه ها و سرمایه های کلان با ارقام میلیاردی توسط برخی از سینماگران ما ساخته می شوند که بخاطر ساختار کمی و کیفی خود به هیچ عنوان نمی توانند سنگینی عنوان فاخر راتحمل کنند .

کشاورز اضافه کرد :با پول نمی توان فیلم فاخر تولید کرد ،بلکه ساخت چنین آثاری نیاز به وجود ابزارهایی مانند فیلمنامه خوب برگرفته از نگاه درست ،کارشناسی نویسندگان متناسب با حقایق رخداد مورد نظر کارگردان و سینماگر باتجربه با کارنامه ای قوی درز حوزه فیلمسازی و همچنین امکانات و تدارکات حرفه ای برای خلق اثری مانگار در این صنعت دارد .

این پیشکسوت تئاتر ،سینما و تلویزیون اظهار داشت :ایران در دنیا جزء معدود کشورهای متمدن با تاریخ و تمدن غنی با ساختار ایرانی و اسلامی است و باید روی بیان این فرهنگ کهن سرمایه گذاری ویژه ای آن هم با نگاه کارشناسی صورت گیرد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.