عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف عوامل انفجار بیروت تحت تاثیر قرار دادن و به اصطلاح به حاشیه کشاندن مذاکرات بوده و این حادثه به دست ترکیب صهیونیستی، سلفی و وهابی یعنی مزدوران سعودی و رژیم اشغالگر قدس رقم خورده است.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انفجاری که ساعاتی پیش در بیروت به وقوع پیوست گفت: در این حادثه تروریستی حجت‌الاسلام و لمسلمین انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان به شهادت رسید.
 
حقیقت‌پور ادامه داد: این حادثه به دست ترکیب صهیونیستی، سلفی و وهابی یعنی مزدوران سعودی و رژیم اشغالگر قدس رقم خورده است.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: هدف از این اقدام تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ژنو و به اصطلاح به حاشیه کشاندن مذاکرات است.

گفتنی است شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبري فوري اعلام کرد آمار اوليه از تلفات انفجار در منطقه الجناح بيروت حاکي از کشته شدن دست کم 15 نفر و زخمي شدن 50 نفر دیگر است.

بر اساس این گزارش انفجار نزديک ساختمان سفارت ايران رخ داده و نيروهاي امنيتي محل انفجار را به محاصره خود درآورده‌اند. تعدادي از ساختمانهاي اطراف سفارت تخريب شده‌اند .

يکي از منابع آگاه اين انفجارها را ناشي از انفجار خودرويي بمب‌گذاري شده و با فاصله چند دقیقه از یکدیگر عنوان کرد اما منبعي ديگر تاکيد داشت دو فروند راکت به نزدیکی سفارت ايران شليک و به شش ساختمان آسيب وارد شده است.

سفارت ایران در لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: غضنفر رکن آبادی سفیر ایران در سلامت به سر می‌برد و سفارت از انفجاری که در اطراف آن در ضاحیه بیروت رخ داده است هدف قرار نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار