رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: ما خوشحال هستیم که استاندار جدید از جنس دلسوزان و فعالان بخش خصوصی است که شرایط و موقعیت خاص این بخش را به خوبی می‌داند و به آن واقف است.

حسین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که از امروز و به صورت رسمی استاندار اردبیل سکان مدیریت و هدایت را در این استان بر عهده گرفته تا در یک نگاه عقلانی و همراه با تدبیر و امید به بخش تولید و رونق واحدهای صنعتی بتوان در استان تحولی جامع را رقم زد.

وی خیز بلند دولت یازدهم را با محوریت تحول‌گرایی، واقع‌گرایی و عقل‌گرایی یادآور شد و خاطرنشان کرد: استاندار جدید اردبیل نیز بر همین محوریت تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده تا در تمام حوزه‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی و عرصه صادرات تحول واقعی را رقم بزند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: همه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی چشم انتظار تدابیر عالی مدیریت جدید استان هستند تا مجید خدابخش که سابقه طولانی و درخشان در حوزه‌های اجرایی و عملیاتی کردن طرحهای اقتصادی داشته و با تنگناها و مشکلات بخش خصوصی نیز آشنا است بتواند منطقی این موانع را برطرف کند.

پیرموذن یکی از انتظارت به حق بخش خصوصی را از استاندار جدید تعامل و تقویت جلسات مشترک دولت با بخش خصوصی در استان اردبیل اعلام کرد و گفت: البته دو جلسه مشترک گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در استان برگزار شده و انتظار ما این است که با حضور استاندار جدید این امر گسترش پیدا کند.

وی وضعیت تولید و صنعت در استان اردبیل را بسیار سردرگم و سهم این استان را رونق صنعت و تولید بسیار پایین توصیف کرد و ادامه داد: این کلاف سردرگم زمانی به سامان می‌رسد که به شکل واقعی و با دید راستین همه دلسوزان وارد گود شده و در حل مشکلات صنعتی و اقتصادی پیشقدم شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در ادامه اذعان داشت: ما یقین داریم که استاندار کاردان و دلسوز این استان با همکاری مجمع نمایندگان و پشتیبانی و حمایت دولت خدمتگزار زمینه‌ای امید‌بخش را برای حل مشکلات اقتصادی و تولیدی فراهم بیاورد تا حرکت‌ها در آن زمینه مفید و موثر باشدز/.

برچسب ها: اردبیل ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.