عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی ندارد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مبتکر طرح خاورمیانه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌ای است و تاکنون هیچ انحرافی از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای نداشته است.

به گزارش  حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران جمعی از دیپلمات‌های خارجی میهمان دانشکده روابط خارجی وزارت خارجه، صبح امروز 28 آبان 92، با احمد بخشایش نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دیدار و گفتگو کردند.
 
بخشایش در این دیدار ضمن تشریح فضای کنونی و مناسبات منطقه بین‌المللی و اصول سیاست خارجه کشورمان گفت: براساس معاهدات بین‌المللی استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی حق همه ملت‌ها از جمله ملت ایران است.
 
وی با بیان اینکه سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی ندارد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مبتکر طرح خاورمیانه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌ای است و تاکنون هیچ انحرافی از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای نداشته است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران لیدر جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در منطقه است خاطرنشان کرد: طرح موضوعاتی مانند مسئله هسته‌ای و حقوق بشر و تحریم‌های یک جانبه و غیرقانونی علیه ایران بهانه‌ای برای اعمال فشار به جمهوری اسلامی جهت تضعیف جبهه مقاومت در منطقه است.
 
بخشایش در این دیدار به سوالات دیپلمات‌های حاضر پیرامون موضوعات مختلف پاسخ داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار