ثبت رکورد 78 هزارواحدي شاخص کل بازدهي 105 درصدي را نصيب سرمايه گذاران کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، تالار شيشه اي چهارمين روز(28 آبان ماه) معاملات خود را در حالي به پايان رساند که رکورد ديگري را نصيب خود کرد. معاملات امروز بدون حضور 28 شرکت اغاز شد که نماد معاملاتی 17 شرکت تا صبح امروز به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و نماد 11 شرکت به دلیل برگزاری مجمع متوقف است.

 
شاخص کل با رشد 813 واحدي به عدد 78 هزارو 142 واحد،شاخص صنعت با رشد 582 واحدي به عدد 66 هزارو 387 واحد،شاخص بازار اول با رشد 822 واحدي به عدد 57 هزارو 252 واحد و شاخص بازاردوم با رشد 393 واحدي به عدد 154 هزارو 572 واحد رسيد.

پالايش نفت بندرعباس،پالايش نفت اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسيان بيشترين تاثير را در رشد شاخص داشتند. با توجه به اينکه صف خريد دو نماد شبندر و شپنا رياد بود اما نماد هاي بانکي نيز روز خوبي را سپري کردند.
  
يکي از دلايل رونق امروز تالار بورس و افزايش صف خريد پالايشگاه ها مخالفت مجلس با اخذ عوارض از پالايشگاه ها بود.

 امروزصعود قیمت در صنایع نفت، پتروشیمی، فلزی، بانک و خودرو دیده می شود. و امروز نماد خاور نیز با رشد 8 درصدی بازگشایی شد.

بيشترين افزايش قيمت را فراورده هاي غذايي و قندتربت جام با رشد 200 درصدي و بيشترين کاهش قيمت را امتياز تسهيلات مسکن ارديبهشت 92 با افت 100 درصدي در بازار داشتند.
 
نمادهاي وپاسار،وبصادر،ونفت و تاپيکو بيشترين حجم بازار را نصيب خود کردند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص ، کدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار