آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به تبلیغات دروغین غربی‌ها بر ضد ایران و ژاپن گفت: متأسفانه مسائل سیاسی غربی گاهی سبب می‌شود که ما از هم دور شویم. تبلیغات دروغین دشمنان بر ضد ما و شما باعث می‌شود که از هم دور شویم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله ناصر مکارم شیرازی" در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه «کیوتو ژاپن» با اشاره به روابط تاریخی مردم ایران با ژاپن اظهار داشت: ما ژاپنی‌ها را مردمی باهوش، فعال و سالم می‌دانیم. وقتی که می‌خواهیم در مورد افراد فعال و پیشرو مثال بزنیم، از ژاپنی‌ها نام می‌بریم.
 
وی با اشاره به وقوع حوادث سخت طبیعی در ژاپن گفت: وقتی حوادث سخت طبیعی در ژاپن واقع می‌شود و مردم را گرفتار می‌کند، ما جدا ناراحت و متأثر می‌شویم.
 
معظم له با اشاره به گسترش روابط بین ایران و ژاپن تصریح کرد: لازم است روابط ما با ژاپن روز به روز بیشتر و بهتر گردد و این گونه ملاقات‌ها بیش از پیش انجام شود.
 
آیت الله مکارم شیرازی افزود: به خصوص باید در مسائل مذهبی بحث‌های جدی و فراوانی با همدیگر داشته باشیم و این میسر نمی‌گردد مگر این که ارتباطات بیشتری با هم داشته باشیم.
 
معظم له در ادامه با اشاره به تبلیغات دروغین غربی‌ها بر ضد ایران و ژاپن تصریح کرد: متأسفانه مسائل سیاسی غربی گاهی سبب می‌شود که ما از هم دور شویم. تبلیغات دروغین دشمنان بر ضد ما و شما باعث می‌شود که از  هم دور شویم.
 
این مرجع تقلید افزود: ما باید بدون توجه به تبلیغات دیگران، همدیگر را به وسیله خودمان بشناسیم.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار