رییس فدراسیون تکواندو مهمترین خواسته ورزش های رزمی از وزیر ورزش و جوانان را رفع معضل نبود عدالت در تقسیم بودجه اندک ورزش بیان کرد و گفت: در این زمینه متاسفانه تاکنون عدالت رعایت نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی خواستار رعایت عدالت در توزیع اعتبارات اندک ورزش در بین رشته های مدال آور شد.
سیدمحمد پولادگر با ابراز خوشحالی از کسب رای اعتماد ˈمحمود گودرزیˈ وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی گفت: بالاخره پس از یک ماراتن سه ماهه وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد. وی گودرزی را مدیری برنامه محور خواند و گفت: وی بر حمایت از ورزش های مدال آور اعتقاد دارد و امیدواریم در این زمینه موفق باشد.
 وی مهمترین خواسته ورزش های رزمی را از وزیر ورزش و جوانان رفع معضل نبود عدالت در تقسیم بودجه اندک ورزش شد و گفت: در این زمینه متاسفانه تاکنون عدالت رعایت نشده است. پولادگر گفت: اعتبارات ورزش باید بر اساس مدال آوری، تاثیر گذاری و فراگیر بودن در جامعه در اختیار رشته های ورزشی قرار گیرد و در این زمینه رشته های مدال آور به ویژه رشته های المپیکی و آسیایی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
رییس فدراسیون تکواندو، سال 92 را برای رشته ورزشی تکواندو سال خوبی دانست و گفت: در این سال تکواندوکاران در رقابتهای مختلف از جمله قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی، المپیک رزمی روسیه قهرمانی و در بازیهای کشورهای اسلامی تکواندو با 12 مدال طلا بیشترین مدال را برای ایران اسلامی کسب کرده است./ش
برچسب ها: عدالت ، بودجه ، ورزشی ، رزمی ، پولادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.