حیدرپور در نطق‌میان دستور گفت: از هیئت سیاسی مذاکره کننده کشورمان در راستای ترمیم شکاف ایجاد شده بین ایران با غرب و اروپا حمایت بی‌چون و چرا می‌کنیم و امیدوارم با مدنظر قرار دادن خطوط قرمز انقلاب‌، مقام معظم رهبری و نظام با تمام قوا به تلاش‌های خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله برومند داش‌قاپو نماینده اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 28 آبان) گفت: برخود لازم می‌دانم از تک تک اعضای هیئت محترم دولت و هم چنین وزیر کشور در ارتباط با تعیین و معارفه استاندار جدید اردبیل تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: همچنین خدمت استاندار جدید استان اردبیل تبریک عرض می‌کنم، ضمن این که توجه‌شان را به کمبودها از قبیل نبود اتوبان، راه آهن، جاده‌های مناسب بین مرکز استان و شهرستان‌های تابعه و هم چنین نبود آب شرب برای اکثر روستاها و دیگر کمبودها معطوف می‌دارم، از وی درخواست می‌کنم در تعویض و جابه‌جایی مدیران استانی دقت لازم را به خرج دهند و از مدیران پرکار و توانمند فعلی نیز استفاده کرده و با این کارشان الگوی مناسبی برای دیگران استانداران باشند.

برومند هم چنین تصریح کرد: برخود واجب می‌دانم در پیروی از بیانات مقام معظم رهبری از هیئت سیاسی مذاکره کننده کشورمان در راستای ترمیم شکاف ایجاد شده بین ایران با غرب و اروپا حمایت بی‌چون و چرا داشته باشم و امیدوارم با مدنظر قرار دادن خطوط قرمز انقلاب‌، رهبری و نظام با تمام قوا به تلاش‌های خود ادامه داده و بدخواهان بین‌المللی را از قبیل رژیم اشغالگر قدس و دول مرتجع اطرافمان و احیانا مخالفین داخلی که توفیق دولت و ملت ایران را برنمی‌تابند مایوس کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: یقین دارم توفیق الهی با ملت بزرگ ایران همراه خواهد بود و یادآور می‌شوم که مذاکره کنندگان اطمینان داشته باشند که 99 درصد مردم ایران به این مذاکره و پیشرفت آن راضی و خشنود هستند و خواهند بود و تعداد انگشت شمار مخالفان هم بعد از اظهارنظر صریح رهبری قادر به مقاومت نخواهند کرد.

وی خطاب به تیم مذاکره‌کننده تاکید کرد: با خیال راحت پیش بروید تا شاید با شکستن حصر ناجوانمردانه موجود کمکی بر تسهیل معیشت مردم و آرامش زبانی جامعه کرده باشیم.

برومند ادامه داد: با برخوردهای نسنجیده بعضی از دولتمردان گذشته و با ایجاد حصر نابخردانه زورگویان بین‌المللی نه تنها بخش معضل اقشار مردم مخصوصا قشر کم درآمد به مشکل جدی اقتصادی و معیشتی دچار شده‌اند بلکه عده قریب به اتفاق ما نمایندگان مجلس نیز قربانی سیاست غلط و ورشکسته دولت قبلی شده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: ملت باید بدانند که همه این مشکلات یعنی کمبودها، ‌بیکاری‌ها، تورم،‌ گرانی، فلج شدن بخش کشاورزی و صنعت، تقصیر ما نمایندگان نبوده و نیست بلکه مقصر دولت گذشته می‌باشد و دولت فعلی نیز به همراه نمایندگان مجلس در تلاش هستند که این معضل اجتماعی و اقتصادی را به حداقل کاهش و به اوضاع کشور سرو سامان بدهند.

وی در ادامه با بیان این که در این بخش از سخنان می‌خواهم به چند مطلب مهم اشاره کنم، گفت: از مسئولین ذیربط درخواست می‌کنم، پول حاصل از محل فروش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل را به خود استان تخصیص دهند تا به زخمی از زخم‌های استان‌مان مصروف شود و چنانچه اقدامی صورت نگیرد ناچاریم وزیر مربوطه را به مجلس فرابخوانیم.

برومند در پایان خاطر نشان کرد: من از شخص رئیس‌جمهور می‌خواهم در این مورد وارد عمل شوند زیرا چراغی که به خانه رواست به مجلس حرام است، هم چنین در شهرهای پارس‌آباد و بیله سوار طرح‌های نیمه تمام وجود دارد از دولت می‌خواهم نسبت به تخصیص بودجه لازم به این پروژه‌ها عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره ، هیئت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار