چهار مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی در رشته های روئینگ ، کایاک و کانو کانادایی دعوت شدند.

سرپرست هیات قایقرانی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان از امروز در دریاچه آزادی آغاز ‏می شود که مازندران دارای یک نماینده در این اردو است.

وکیلیان افزود: شیما جباری به همراه 9 روئینگ سوار از استان های کشور در این اردو که به مدت دو هفته ادامه دارد، حضور خواهد داشت.

سرپرست هیات قایقرانی مازندران گفت: همچنین دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام مردان بزرگسال برای حضور موفق در بازی های آسیایی اینچوآن کره جنوبی در دریاپه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وکیلیان افزود: پس از موفقیت تیم ملی آب های آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و در فاصله کمتر از یک سال باقی مانده تا بازی های آسیایی اینچوآن، این اردو با حضور 10 قایقران در دو بخش کایاک و کانو انجام می شود و از امروز تا 16 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست هیات قایقرانی مازندران گفت: امین بوداغی و فرزین اسدی در بخش کایاک و پژمان دیوسالاری در بخش کانو کانادایی ، مازندرانی های دعوت شده به این اردو هستند.

وکیلیان افزود: این تعداد ملی پوش برای مازندران به عنوان یک استان پرآب در کشور کم است، اما با برنامه ریزی بلند مدت در تلاش هستیم تا هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت ، رتبه قایقرانی مازندران را در کشور ارتقا دهیم./س


برچسب ها: دعوت ، ملی ، روئینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.