سمنان/

همایش ملی " آسیب شناسی نهادهای مالی در اقتصاد اسلامی برگزار می شود

حسابداری در مالیه اسلامی ، مدیریت در بازارهای مالی اسلامی ، چشم انداز آینده نهادها و بازارهای مالی اسلامی ، توسعه اقتصادی و مالیه اسلامی از جمله محورهای این همایش دو روزه است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،همایش ملی آسیب شناسی نهادهای مالی در اقتصاد اسلامی 29 آبان ماه جاری با حضور چهره های کشوری در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.
دکتر رحمان سعادت ، دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت : این همایش با حضور دکتر مصباحی مقدم و دکتر کاتب رئیس و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ، دکتر قادری و دکتر علی محمد احمدی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و دکتر سبحانی اقتصاددان برگزار می شود.
دبیر اجرایی همایش ملی آسیب شناسی نهادهای مالی در اقتصاد اسلامی به مقالات ارائه شده به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و افزود : در مجموع 12 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که با رای هیات داوران چهار مقاله انتخاب و دو مقاله آنها در این همایش ارائه می شود. دکتر سعادت اضافه کرد : حسابداری در مالیه اسلامی ، مدیریت در بازارهای مالی اسلامی ، چشم انداز آینده نهادها و بازارهای مالی اسلامی ، توسعه اقتصادی و مالیه اسلامی از جمله محورهای این همایش دو روزه است.
 این همایش با همکاری دانشگاه سمنان ،پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس و انجمن اقتصاد اسلامی ایران برگزار می شود. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.