مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی واحدجامع رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ایران از بزرگترین دانشگاههای دنیا با شهرتی جهانی است که در موضوعات مختلف با دانشگاههای بزرگ و معتبر در زمینه تحقیقات و پژوهش ارتباط خوبی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدابراهیم سراجˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به سابقه 31 ساله این دانشگاه و تاسیس آن در محضر امام راحل اشاره و اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) همیشه حامی جدی اقدامات فرهنگی، علمی و پژوهشی در راستای رشد علمی کشور در ابعاد مختلف بودند، بطوریکه برای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در آن زمان مبلغ 10 میلیون ریال به متولیان کمک کردند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه رودهن هدف از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقای سطح آموزشی و علمی کشور در کنار دانشگاههای دولتی به منظور گسترش دامنه پرورش دانشجو و نیروهای نخبه علمی عنوان کرد.

حجت الاسلام سراج با تاکید بر اقدام فرهنگ ساز امام راحل با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت ارزشمند امام خمینی (ره) در کمک به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی موجب توجه هر چه بیشتر مسؤولان کشور به پروژه ها و فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی شد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی ایران را یکی از بزرگترین دانشگاههای دنیا با برخورداری از شهرتی جهانی توصیف و اظهارکرد: این نهاد آموزشی در موضوعات مختلف با دانشگاههای بزرگ و معتبر دنیا در زمینه تحقیقات و پژوهش ارتباط خوبی داشته و هم اکنون چهار میلیون دانش آموخته در مقاطع مختلف دارد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.