فرماندارشهرستان پردیس گفت: مدیران کم کار بدانند اگر ضعف مدیریت انها برای مردم و ساکنین شهرستان مشکلات جدی به همراه بیاورد زیر ذره بین اخبار سیما قرار می گیرندو از این طریق کارنامه کاری آنها زیرسئوال می رود .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت مخابرات شهرستان گفت:مخابرات از زمان واگذاری به بخش خصوصی بروی مقوله هایی مانند نظارت و جلوگیری از سرقت کابل هزینه نمی کند ومسئولیت در این رابطه را به گردن نیروی انتظامی می اندازد در صورتی که باید در این رابطه اقدامات و تدابیر امنیتی را بیندیشد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :رسانه ها باید در راستای انجام وظیفه خود ادارات با کارنامه کاری ضعیف در شهرستان را به چالش بکشند تا هر اداره ای وظایف خود را به خوبی انجام دهد و بداند اگر در این راستای کم کاری صورت بگیرد وضعف مدیریت انها برای مردم و ساکنین شهرستان مشکلات جدی به همراه بیاورد زیر ذره بین اخبار سیما قرار می گیرندو از این طریق کارنامه کاری آنها زیرسئوال می رود .

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به وضعیت اورژانس به عنوان نهاد ضعیف دیگر در پردیس اضافه کرد :اورژانس از دیگر ادارات ضعیف در شهرستان پردیس در راستای ارائه خدمات به مردم است که همیشه در جلسات شورای اداری ترکش نقد فرمانداری این نهاد را مورد هدف قرار داده است.

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :با مکاتباتی که با اداره بهداشت و درمان داشتیم ضعف این نهاد خدمت رسان رادر شهرستان پردیس بازگوکردیم و با ارائه درخواست جابه جایی تاکید داشتیم که اگر قرار باشد خدمات از طریق اورژانس به شکل بد فعلی صورت گیرد این مرکز جمع شود بهتر است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.