رئیس شورای اسلامی بخش بومهن گفت: بنیاد مسکن و بخشداری در تسریع کار متقاضیان حوزه ساخت و ساز با عدم سرعت بخشیدن به صدور جواز در تسریع این کار تعلل می کنند و راه برای متقاضیان در این بخش بسته است.

خرمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اجرای طرح هادی در روستاها به ویژه در بخش بومهن شهرستان پردیس گفت:بیشترین فعالیت شوراها در اجرای طرح هادی در روستاها و اجرای پوشش انحار در ارتباط با امورات کشاورزی به عنوان عمده فعالیت های عمرانی شوراهاست.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ساخت کتابخانه و خانه بهداشت و سایر مکانهای مورد نیاز در اولویت های بعدی در برنامه های شورای بخش قرار دارد .

رئیس شورای بخش بومهن در مورد جریان ساخت و ساز ها در بافت های روستایی اضافه کرد: در حوزه ساخت و ساز هم در بافت روستایی بنیاد مسکن و بخشداری متولی نظارت بر این موارد است و شورا در این جریان میتواند به دلیل عدم برخورداری نقش اجرایی جهت هدایت افراد متقاضی در حوزه ساخت و ساز با این مراکز همکاری کند.

خرمایی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن و بخشداری در تسریع کار متقاضیان حوزه ساخت و سازتعلل می کننداظهارداشت : بنیاد مسکن و بخشداری در تسریع کار متقاضیان حوزه ساخت و ساز با عدم سرعت بخشیدن به صدور جواز در تسریع این کار تعلل می کنند و راه برای متقاضیان در این بخش بسته است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.