مستند "بهشت و زمین" با موضوع پیوند اعضا و اهدای عضو در ایران و نتایج تصویب قانون پیوند عضو افراد مرگ مغزی از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ مستند "بهشت و زمین"، در شش استان  تهران، مشهد، شیراز ، آذربایجان غربی، قم و اهواز ساخته شده و هر قسمت یکی از موضوعات مربوط به پیوند عضو را مطرح می کند، پیوند اعضا در اتباع غیرایرانی، انتقال عضو پیوندی از یک شهر به شهر دیگر، اهدای عضو فرد سنی به بیمار شیعی و... از جمله این موضوعات است.

پخش گزارشی درباره المپیک جهانی مسابقات ورزشی بین افراد پیوند عضو شده که در سوئد برگزار شد از دیگر بخش های مستند بهشت و زمین است که دومین قسمت آن امروز ساعت 17:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

عوامل دست اندرکار این مجموعه عبارتند از تهیه کننده : محمد رسولی ، کارگردان:  محمد رسولی ، مینوبیگی، میثم شاه بابایی ، محمد رسولی ، تصویر بردار: پیروز جابری، رضا روشن، علی اسماعیلی شریف ، صدابردار: عباس کیاپور، تدوین : بابک رضوانی، گلاره کاکاوند، بازیگر: فاطمه رضایی پویا، دستیار تهیه : مریم نوریان

مستند "بهشت و زمین" در 9 قسمت 30 دقیقه‌ای و در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک تهیه شده است که روزهای زوج ساعت 17:30 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: شبکه یک ، بهشت ، زمین ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار