مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از عملیاتی شدن ارسال اینترنتی لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان تا پایان آذر ماه در سراسر کشورخبر داد.

 به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر سید تقی نوربخش با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات غیر حضوری وامکان پرداخت اینترنتی حق بیمه ماهانه کارکنان از سوی کارفرمایان محترم، ارسال اینترنتی آن در تمام شعب سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر  پرداخت اینترنتی لیست حق بیمه در یکی ازشعب سازمان تأمین‌اجتماعی مراکز استان‌ها عملیاتی  شده است.

دکتر نوربخش با اشاره به فراهم کردن بسترهای فرهنگی این طرح گفت: معمولاً کارفرمایان محترم لیست حق بیمه کارکنان خود را در روزهای آخر هر ماه به شعب این سازمان تحویل می‌دهند و طبیعی است ثبت اطلاعات بیمه‌ای یک میلیون و200 هزار کارفرما شعب را با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود : برای جلوگیری از بروز مشکلات فنی در ثبت اطلاعات بیمه‌ای، ازکارفرمایان درخواست می کنیم لیست پرداخت را به روزهای آخر موکول نکنند و از اولین روزهای هر ماه نسبت به پرداخت لیست حق بیمه اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان مزایای این طرح تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات به شعب وکارگزاریها ،جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان، افزایش سرعت واعتبار محاسبات بیمه ای و کاهش سفرهای درون شهری از فواید پرداخت اینترنتی حق بیمه است.
انتهای پیام/
برچسب ها: پرداخت ، اینترنتی ، لیست ، حق ، بیمه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار