کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: چون بازی تیم کشورمان با لبنان در زمین حریف برگزار می‌شود پیروزی در این بازی مهم و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیژن ذوالفقارنسب درخصوص دیدار حساس تیم ملی با لبنان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با لبنان چون در زمین تیم حریف برگزار خواهد شد برای هر 2 تیم از اهمیت فراوانی برخوردار است و این بازی ویژگی خاصی برای ما دارد، زیرا ما سابقه شکست در این زمین را داریم.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: این بازی قابل پیش‌بینی نیست ولی این را می‌توان گفت که تیم فوتبال کشورمان در شرایط خوبی به لحاظ روحی و جسمی به سر می‌برد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: چون تیم ما از پیش صعود کرده است آرامش مطلوبی داریم ولی لبنان نیاز به پیروزی در این بازی دارد چون اگر بازی را با پیروزی به پایان نبرد عملاً امیدش را برای صعود از دست داده است.

کارشناس فوتبال کشورمان به راهکار پیروزی مقابل لبنان اشاره و تصریح کرد: تیم لبنان در این دیدار نیاز به پیروزی دارد و مساوی دردی از این تیم را دوا نمی‌کند اگر ملی‌پوشان ما بتوانند با این حربه خطوط دفاعی و میانی را به جلو بکشند با نفوذ در این خطوط می‌توانند به گل دست یابند و در این فاصله زمانی اگر گلی به ثمر برسد روحیه این تیم ضعیف خواهد شد و این کلید پیروزی ما در این بازی است.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: تیم ملی متعلق به همه است و من صرف نمی‌گویم نگاه فقط یا به تیم ملی یا لیگ برتر خودمان باشد بلکه حرف من این است که هر کسی می‌خواهد در تیم ملی باشد چه بازیکنان داخلی یا لژیونر باید زحمت بکشد و نگاه "سرمربی" را به خود جلب کند و او را مجاب کند که وی را به تیم ملی دعوت کند و به نظر من "کی روش" مربی خوبی است و همه جوانب را در نظر می گیرد و به همه به طور یکسان نگاه می کند و اگر متوجه شود بازیکنی از لیگ برتر حتی عرضه لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد قطعا از او استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار