مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: حوزه علمیه برخود وظیفه می داند که از همه ظرفیت های ارتباطی برای تبلیغ دین استفاده کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم بهره برداری از فاز یک پروژه تامین تجهیزات انتقال شبکه افزود: یکی از رسالت های اصلی حوزه علمیه قم تبلیغ دین، پژوهش و آموزش مسائل دینی است و در این زمینه باید از همه ظرفیت های ارتباطی که امروز وجود دارد، استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما انتقال پیام دین و سیره ائمه اطهار(ع) به اقصی نقاط جهان که دوستداران اهل بیت (ع) هستند، می باشد.

وی در ادامه گفت: شرکت مخابرات ایران و قم سرمایه گذاری های خوبی برای افزایش ظرفیت های مخابراتی و ارتباطی قم و مراکز حوزوی انجام داده اند که گام بسیار ارزشمندی است.

حسینی بوشهری بیان داشت: امروز بیوت مراجع تقلید از امکانات روز ارتباطی استفاده می کنند و تمامی مراکز دینی و پژوهشی و آموزشی نیز برای پیام رسانی به مخاطبان خود از ابزارهای نوین ارتباطی استفاده می کنند و امروز دنیا تبدیل به یک دهکده شده است و باید از همه ابزارها و امکانات برای انتقال پیام استفاده کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، سهم ویژه و جداگانه ای برای قم قرار دهند تا آنان نیز در انتقال مفاهیم زلال اهل بیت (ع) سهیم شوند.

شبکه انتقال جدید مخابرات استان قم همزمان با 13 استان کشور، با ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس با محل افتتاح رسمی در تهران و سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری از این طریق از دفتر ایشان با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم به بهره برداری رسید/س

برچسب ها: قم ، حوزه ، علمیه ، استفاده ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.