وزیر کشور گفت: تامین بودجه عمومی کشور از محل درآمدهای نفتی دیگر کارآمد نیست چرا که ما امروز شاهد صادرات روزانه یک میلیون بشکه نفت در کشور هستیم که تنها ۵۰ درصد بودجه کشور را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: میزان رشد اقتصادی که ما در برنامه پیش بینی کرده ایم 8 درصداست و در این راستا تکیه واقعی بر مردم می تواند راهگشای مشکلات موجود باشد چراکه سرمایه عظیمی در اختیار مردم است که می توان با مدیریت و هدایت صحیح توسعه استان و کشور را رقم زد.

وی با بیان اینکه بودجه های عمومی مبتنی بر نفت دیگر کارآمدی ندارد، افزود: جذب بخش خصوصی در تکمیل پروژه ها و رفع تنگ نظری های موجود در این زمینه از ضروریاتی است که باید به آن توجه ویژه نمود.

وزیر کشور با اشاره به این که شعار مرگ بر آمریکا در 13 ابان ماه حمایت قاطع از تیم مذاکره کننده را نشان داد، گفت: به یقین می توان گفت که خطوط قرمز ایران در این مذاکرات رعایت می شود و تیم مذاکره کننده به هیچ وجه عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی را زیر سوال نمی برد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه کلمه اعتدال حسن ذاتی مثل کلمه محبت به همراه دارد و هیچ وجدانی نمی تواند آن را انکار کند، افزود: هیچ کس یا هیچ جامعه ای از افراطی گری سودی نبرده است و تلاش مسئولان باید رعایت عدالت و اعتدال در کارها باشد و در یک کلمه می توان گفت که استاندار باید شاخصه و چهره اعتدال در استان باشد.

وی ، قانون گرا بودن و عمل به قانون را وظیفه مسئولان و مردم توصیف کرد و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی و کارکنان دولت حافظان و صیانت کنندگان از بیت المال هستند و با عکس این موضوع باید برخورد جدی انجام دهند.

وزیر کشور با تاکید بر این نکته که نظام اسلامی در این 34 سال بهای بسیاری را برای اجرای عدالت و ادعای حکومت دینی خود داده است، تصریح کرد: ما در این راه شهدای بسیاری داده ایم چراکه خواست ملت و خواست حکومت دینی اجرای عدالت در همه بخش ها و میان همه اقشار مختلف مردم است/س.

برچسب ها: اردبیل ، تامین ، بودجه ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.