عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينکه تشکیل اتاق فکر فضای اندیشه و تفکرات را بازتر می‌کند، گفت: معاونت زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری پتانسیل و توانمندی بسیاری دارد.

 "فاطمه رهبر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تشکیل اتاق فکر مختص بانوان ایرانی به منظور تحقق مطالبات آن‌ها، اظهار داشت: چنين ايده‌اي در همفکری و مشورت در امور، همچنين در عرصه تصمیم‌گیری کار پسندیده‌ای است، راه‌اندازی این اتاق با صاحب‌نظران به بهترین راهکار و عمل می‌رسد.   
 
وی با اشاره به نقش معاونت زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: این معاونت پتانسیل و توانمندی بسیاری دارد که با بهره‌مندی از کارشناسان در چارچوب اداری و جلسات متعدد  مي‌تواند مطالبات زنان را تحقق ببخشد.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر فضای اندیشه و تفکرات را بازتر می‌کند، اضافه کرد: گشایش در فضای تفکر و اندیشه اجازه بحث و تبادل نظر را داده، همچنين ایده‌ها و اندیشه‌های مختص زنان و خانواده را به بهترین وجه ارائه مي‌کند.   
 
رهبر با طرح این سوال که باید دید اتاق فکر در عمل به چه شکل و شیوه‌ای اجرایی می‌شود؟ تصریح کرد: براي داشتن يک خروجی مشخص، اولین کار هدف‌گذاری است چرا که برنامه‌ها و مطالبات زنان مشخص است و در جهت تحقق اهداف بانوان جامعه، سیستم جامعي را بايد حاکم کرد.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه‌های زنان و کودکان در برنامه توسعه کاملا بديهي بوده، لذا  باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب که تحقق خواسته‌هاي زنان را اولويت کشور مي‌دانند، عملیاتی شده و هدف‌ و سیاست‌گذاری براساس افق و چشم‌انداز نهایی شود.   
 
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار