معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی دریایی ارتش خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام حمید حسن زاده معاون فرهنگی و روابط عمومی نداجا با اعلام این خبر گفت: بیش از 130 نفر از کارکنان پایور و وظیفه این نیرو به مدت دو روز در تاریخ های 28 و 29 آبانماه در رشته‌های تفسیر، حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان با هم به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل برگزار می شود، افزود: نفراتی که به این دوره از مسابقات راه پیدا کرده اند، برگزیدگان رقابت یکهزار نفری کارکنان پایور و وظیفه در سطح کلیه مناطق و پایگاههای نیروی دریایی ارتش هستند.

حسن زاده در پایان هدف از برگزاری این مسابقات را آمادگی کارکنان جهت شرکت در مسابقات سراسری ارتش و نیروهای مسلح، ایجاد روحیه معنویت و قرآنی در بین آحاد کارکنان نیروی دریایی و همچنین افزایش سطح معلومات قرآنی و عمل به آیات کلام الله مجید دانست و تصریح کرد: آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآنی این نیرو روز پنجشنبه سی ام آبانماه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار