اردبیل /

سرانه درآمدی اردبیل نصف کشور است

امام جمعه اردبیل گفت: درآمد سرانه استان اردبیل نصف کشور است که اگر تلاشمان را هم دو برابر کنیم به متوسط کشوری می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی بسیار سنگین و خطیر است و ما اگر به حقیقت این مسئولیت‌ها و وظایفمان در قبال مردم آگاه باشیم در آن صورت می‌توانیم واقعی و صادقانه در عرصه خدمت‌رسانی موثر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در انجام این مسئولیت سنگین باید به گونه‌ای عمل کنیم که در روز قیامت در پیشگاه الهی و عرصه محشر بتوانیم جوابگوی خداوند متعال باشیم.

امام جمعه اردبیل با بیان انتظارات مردم استان اردبیل از استاندار جدید گفت: در وهله اول انتظار ما این است که استاندار جدید اردبیل در مدیریت توجه و دقت لازم را داشته باشد تا با بهره‌گیری از توانمندی‌های نیروهای انسانی در استان بتوان به شرایط آرمانی توسعه استان دست پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ضرورت شفافیت اعتدال و عقلانیت را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه دولت یازدهم شعار اعتدال را برای خود برگزیده انتظار ما نیز از مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه استاندار این است تا با رعایت اعتدال کارها را به پیش ببرد.

وی تصریح کرد: استاندار اردبیل باید از ورود به امور جزئی پرهیز کند و به صورت کلان موضوعات را پیگیری کرده و به سرمنزل مقصود برساند.

نماینده ولی فقیه در استان ضرورت جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را یادآور شد و بیان داشت: توجه به این امر در حقیقت عمل به اقتصاد مقاومتی است که این امر تنها در سایه تکیه بر توانمندی‌های داخلی بروز و ظهور پیدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ظرفیت عظیم اشتغال در حوزه واحدهای تولیدی و اقتصادی به دست آمده از سرمایه‌گذاری‌های عظیم را یادآور شد و افزود: بنده معتقدم سرمایه‌گذار به مانند کبک لب بام است که اگر حمایت لازم صورت نگیرد امکان حضور و اعتماد در عرصه‌های مختلف را نخواهد داشت/س.

برچسب ها: اردبیل ، سرانه ، درآمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.