تازه ترين آمار دولتي در آمريکا نشان مي دهد ميزان افرادي که در اين کشور در فقر به سر مي‌برند، سه ميليون بيشتر از برآوردهاي موجود است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني ريل نيوز، تازه‌ترين برآورد مرکز آمار آمريکا نشان مي‌دهد ميزان افرادي که در اين کشور در فقر به سر مي‌برند، حدود پنجاه ميليون نفر است که سه ميليون بيشتر از برآورد موجود در اين خصوص است.

جنت ويکس ليم استاديار دانشگاه ماساچوست مي‌گويد آمار رسمي اخير نشان مي‌دهد ميزان فقر در آمريکا سه ميليون بيشتر است و از هر شش آمريکايي، يکي در فقر به سر مي‌برد. هم اکنون ميزان فقر در بين کارگران آمريکايي از هفت درصد به ده د رصد رسيده است. از نظر منطقه اي نيز جنوب و غرب آمريکا بسيار فقير است و بيست و پنج درصد جمعيت آن فقيرهستند.

وي تاکيد کرد نکته مهمي که در  اين بررسي اعمال شده است، اين است که معياري که به  عنوان سطح استاندارد زندگي انتخاب شده ، بسيار پايين تر از استانداردهاي قبلي و بسيار سخت‌گيرانه بوده است.

او درباره اينکه چه تعداد افراد با برنامه هاي دولت از فقر بيرون آمده‌اند گفت اين برنامه‌ها در خصوص کاستن از تعداد کودکاني که در فقر به سر مي‌برند موفقيت‌هايي داشته است به نحوي که ميزان فقر در بين کودکان آمريکايي از بيست و دو درصد به هجده درصد کاهش يافته است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار