دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي ضمن اعلام حمايت از زنجيره‌ انساني دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در اطراف تأسيسات هسته‌اي فردو، گفت: به نيابت از تمامي دانشجويان استان خراسان جنوبي اعلام مي‌کنم که تا پاي جان از مواضع اصولي و انقلابي مردم عزيزمان حمايت مي‌کنيم.

"سامان نيازي" دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه بار ديگر جهانيان واقع بيني و پيش‌بيني‌هاي خردمندانه رهبر معظم انقلاب را در خصوص مذاکرات هسته‌اي شاهد خواهند بود، اظهارداشت:  ما دانشجويان خراسان جنوبي برخود واجب مي‌دانيم که عمار گونه گوش به نداي مقتداي خويش داده و ضمن حمايت از تيم مذاکره کننده کشورمان بر سر آرمان‌هاي نظام و انقلاب خويش استوار بايستيم.
 
وي با تاکيد بر اينکه با تمام قوا اعلام مي‌داريم هسته‌اي شدن حق مسلم جمهوري اسلامي است، گفت: از عمق وجود به شهداي هسته‌اي کشورمان افتخار مي‌کنيم و راه و روش آنان را در مسير انقلاب الگوي خويش قرار مي‌دهيم.

نيازي ضمن اعلام حمايت از زنجيره‌ انساني دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در اطراف تأسيسات هسته‌اي فردو، بيان داشت: من به نيابت از تمامي دانشجويان استان خراسان جنوبي اعلام مي‌کنم که تا پاي جان از مواضع اصولي و انقلابي مردم عزيزمان حمايت مي‌کنيم.
 
دبير شورايعالي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي خاطرنشان کرد: بر اين باوريم که مذاکرات هسته‌اي ايران با کشورهاي 1+5 ماهيت واقعي جهان غرب را بيش از پيش براي جهانيان روشن خواهد کرد و قطعاً سبب مي‌شود تا ظرفيت‌هاي کشورمان فزوني يابد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار