دور رفت مرحله نهايي مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر نونهالان – نوجوانان قهرماني کشور طي روز هاي 25 و 26 ابان ماه به ميزباني خانه پينگ پنگ سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، در اين دوره از مسابقات تيم هاي شهرداري سنندج، هيئت اصفهان، هيئت مرکزي، هيئت همدان، هيئت قم و نفت و گاز گچساران حضور و به صورت دوره اي به رقابت با يکديگر پرداختند.
در پايان اين مسابقات تيم هيأت اصفهان موفق شد با کسب 4 پيروزي و يک شکست و کسب 9 امتياز مقام قهرماني دور رفت مرحله نهايي اين رقابت ها را از آن خود کند و تيم نفت و گاز گچساران با کسب 4 پيروزي و يک شکست و کسب 9 امتياز در جايگاه دوم اين مسابقات قرار گرفت.
همچنين تيم هاي هيأت همدان، هيأت مرکزي و هيأت قم با کسب 2 پيروزي و تحمل 3 شکست و با کسب 7 امتياز رتبه هاي سوم تا پنجم را کسب کردند و تيم شهرداري سنندج نيز با کسب يک پيروزي و 4 شکست در جايگاه ششم ايستاد.
گفتني است :دور برگشت اين رقابت ها طي روزهاي 14 و 15 اذرماه و به ميزباني شهرستان اصفهان برگزار خواهد شد و در نهايت تيم قهرمان فصل 92 ليگ برتر تنيس روي ميز نونهالان – نوجوانان باشگاه هاي کشور معرفي مي شود. /ب
برچسب ها: تنیس ، نونهالان ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.