پس از نارضایتی مردم و کسب رتبه دهم ارائه خدمات اینترنت پر سرعت، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: رتبه بندی را هم قبول ندارد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،هفته پیش بود که سازمان تنظیم مقررات با وفا به عهدش رتبه بندی شرکت های pap یا همان ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت را به خود اختصاص داد.

رتبه بندی که شرکت کنند‌گانش مخابرات و 11 شرکت خصوصی دیگر می باشند که به گفته این شرکتهای خصوصی قدرت اصلی این بازار دراختیار شرکتهای مخابرات است.

چرا که به لطف دولتی بودنش درگذشته زیر‌سا‌ختها را در اختیار دارد و بخشی از درآمد شرکتهای pap را به دلیل در اختیار گذاشتن این زیر ساخت دریافت می کند.

اما آنچه جالب توجه بود کسب رتبه 10 برای شرکت مخابرات ایران آن هم در جمع 12 نفره بود.

پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که علت کسب این رتبه چیست گفت: ما این رتبه بندی را قبول نداریم و قبلا هم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواسته ایم تا موار‌دی را که در‌این رتبه بندی لحاظ می کنند به ما اطلاع دهند که پاسخی دریافت نکرده ایم و رتبه بندی را قبول نداریم.

وی همچنین در خصوص این مطلب که پیش از این رضوانی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده بود در حل رسیدگی به تخلفات شرکت مخابرات ایران در خصوص شیر کردن پهنای باند غیر مجاز این شرکت گفت: شرکت مخابرات در این خصوص تخلفی‌ نداشته و بر اساس قانون پهنای باند ارائه می دهیم.

سوالی که باقی می ماند این است که اگر طبق صحبتهای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همه چیز مناسب است پس علت نارضایتی مردم از اینترنت چیست؟

انتهای پیام/
برچسب ها: رتبه ، اینترنت ، سرعت ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار