معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب گفت: 27 هزار جلد کتاب به مناسبت این هفته در بقاع متبرکه و امامزادگان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی اظهار کرد:سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تشویق به امر مهم کتابخوانی، اقدام به خرید کتاب جهت احداث و تجهیز کتابخانه های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با موضوعات قرآنی ، اخلاقی ، آموزشی ، نماز ، سیره پیامبران و اهل بیت (ع)، حجاب و عفاف ، تهاجم فرهنگی ، احکام دختران و پسران ، احکام روابط محرم و نامحرم ، ازدواج و ... نموده است.
 
وی ادامه داد: در همین راستا 270 عنوان کتاب  جمعا به تیراژ 27 هزار جلد خریداری و در هفته کتاب بسته بندی و به استان ها جهت احداث و تجهیز کتابخانه های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ارسال شده است.
 
حجت الاسلام شرفخانی اضافه کرد: همچنین مجموعه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با کتاب و کتابخوانی بصورت پیامک به مجموعه مدیران فرهنگی سازمان در سراسر کشور ارسال خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار