رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات گفت: دو رشته جدید چوب و تاسیسات به رشته‌های مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی فنی‌ و حرفه‌ای قاینات اضافه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدحسن مظلوم اظهار داشت: در تاریخ 15 آذرماه سال جاری ثبت‌نام ترم بهمن مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای قاینات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان این مرکز در رشته‌های کاردانی شامل برق‌صنعتی، مکانیک خودرو، جوشکاری و ماشین‌افزار در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از اواسط آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات با بیان این‌که عدم برگزاری آزمون ورودی، پذیرش تمامی دیپلم‌ها، شهریه پایین نسبت به سایر موسسات آموزشی و تجهیزات مناسب از محاسن این مرکز محسوب می‌‌شود، افزود: این مرکز در مهرماه امسال کار خود را با 40 دانشجو آغاز کرده است.

مظلوم اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده رشته‌‌های چوب و تاسیسات نیز به جمع رشته‌های فعلی اضافه می‌شود.

وی گفت: افرادی که در این مرکز تحصیل می‌کنند می‌توانند از آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای نیز بهره‌مند شده و گواهینامه مهارت دریافت کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات با بیان این‌که فارغ‌التحصیلان این مرکز نسبت به سایر دانشگاه‌ها از مهارت‌های عملی بسیار بالاتری برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها همچنین در به دست آوردن شغل نیز موفق‌تر هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.