معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، از آغاز فراخوان مسابقه وبلاگ نویسی عاشورا و سیاست جهانی امروز و احیاگری امر به معروف و نهی از منکر ویژه بانوان طلبه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت الاسلام محمد تقی قندیمهلت شرکت در این مسابقه را تا پایان ماه صفر امسال عنوان کرد.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه را فراهم آوردن محتوایی ارزشمند و پژوهشی، توجه شرکت کنندگان به آموزه های عاشورایی و نیازهای عصر جدید بر اساس الگوگیری از وقایع تاریخی و تشویق و حمایت از تولید محتوای مذهبی و دینی در فضای مجازی ذکر کرد.

وی افزود:شرکت کنندگان در این مسابقه باید به عوامل موثر در نهضت حسینی، شرایط، مراحل و اقسام امر به معروف و نهی از منکر و تاثیر امر به معروف امام حسین(ع)، بیان تحریف ها، بدعت ها و خرافه ها، نقش دستاوردها و پیام عاشورا در الگوگیری جوامع و ترویج فرهنگ عاشورایی بپردازند.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: تمام مدیران، اساتید، کارکنان و طلاب بانو در سطوح مختلف می توانند در این مسابقه شرکت و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://farhangi.whc.ir مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، مسابقه ، وبلاگ ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.