مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین خواستار توجه بیشتر زوج‌های جوان به مسایل فرهنگی برای تعالی بیشتر در خانواده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام حسین حیدری در حاشیه کارگاه یک روزه خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و پایبندی به آموزه‌های عاشورا را رمز ماندگاری شیعه بیان کرد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین افزود: صبر زینب (س) برابر وقایع رخ داده در کربلا بسیار وصف‌ناپذیر بوده و این مسئله الگویی برای شیعیان امروز است.

حیدری نقش خانواده‌ها در تعیین سرنوشت زندگی مشترک را بسیار مؤثر دانست و ابراز داشت: بسترسازی زندگی مشترک بر اساس اصول صحیح و دینی جزو رموز موفقیت در تربیت فرزندان محسوب شده و والدینی که برای کسب روزی حلال تلاش داشته باشند مانند جهاد کنندگان برای رضای الهی صاحب پاداش می‌شوند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین احترام و توجه ویژه به تأمین رفاه را در خانواده ضروری خواند و خدمت در خانه و خانواده را پاک کننده گناهان ذکر کرد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین ابراز داشت: حضور به موقع در کنار خانواده، اخلاق صالح، احترام به پدر و مادر و خوش‌رویی جزو عواملی است که نقش بسزایی در موفقیت زندگی مشترک داشته و زوج‌های جوان باید از افراط و تفریط نیز جلوگیری کنند.

حیدری ابراز داشت: از خود گذشتگی، پرهیز از قضاوت‌های عجولانه، شناسایی تفاوت‌ها و تشابه‌ها و الگوگیری از معصومین عامل سعادت و نیکبختی خانواده‌ها در جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه دین اسلام به زندگی بر اساس قرآن کریم ویژه است، خواستار عمل بیشتر زوج‌های جوان به مسایل فرهنگی برای تعالی بیشتر در خانواده شد.
برچسب ها: قزوین ، دانشجو ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.