جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه برخی‌ها مذاکرات هسته‌ای را با مذاکره حل و فصل مسائل ایران و آمریکا اشتباه می‌کنند، گفت:‌ این عرصه اتمام حجت برای دشمن و افراد خوش‌خیال و ساده‌لوح در کشور است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه همایش تحلیل عملیات آزادسازی سوسنگرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ ما ممکن است در طول 35 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گذشته است ریزش‌هایی داشته‌ایم اما رویش‌های ما به مراتب بیشتر بوده است.  
 
وی افزود:‌ من اعتقاد دارم وقتی کسانی از دوران 2500 ساله شاهنشاهی به انقلاب پا گذاشتند و ولایت‌مدار بودند افرادی که در فضای انقلاب و دوران دفاع مقدس رشد کرده‌اند قطعا ولایت‌مدارتر هستند و اگر روز واقعه‌ای پیش بیاید این موضوع را اثبات می‌کنند.
 
امیر موسوی تصریح کرد: مردم این موضوع را در عرصه‌هایی مانند 9 دی 88 ثابت کردند.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه معمولا در مسائل سیاسی ورود نمی‌کنم درباره مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 گفت:‌ در این زمینه فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار می‌دهم که افرادی که در مذاکرات شرکت می‌کنند سربازان خط مقدم ما در عرصه دیپلماسی و جنگ سیاسی هستند.  
 
وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما به این افراد که فرزندان انقلاب است اعتماد داریم و برایشان دعا می‌کنیم.  
 
امیر موسوی اظهار داشت:‌ نباید مذاکرات هسته‌ای با مذاکره حل و فصل مسائل ایران و آمریکا اشتباه شود زیرا متاسفانه می‌بینیم برخی این اشتباه را انجام می‌دهند.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش افزود: چنین چیزی شدنی نیست زیرا بسیاری از مسائل جابجا می‌شود لذا با توجه به موضع استکباری و روحیه تفرعن تاریخی که دارند و جنایت‌هایی که در حق همه ملت‌ها از جمله ملت ما انجام داده‌اند، با 2 ساعت سر میز نشستن قابل حل نیست.  
  وی تصریح کرد: بحث مذاکرات هسته‌ای با مدل مربوط به آن به پیش می‌رود همانطور که در شب عاشورا نیز حضرت اباعبدالله حسین (ع) با ابن سعد مذاکره کردند و امام جمعه موقت تهران نیز به آن اشاره کرد.  
 
امیر موسوی گفت:  امام حسین (ع) با سپاه دشمن مذاکره کرد نه به خاطر اینکه فکر می‌کرد آنها آدم شوند اما حجت بر آنها تمام می‌شد و اگر یک نفر از آنان نیز در این صحبت‌ها و خطابه‌ها برمی‌گشت آن امام کار خود را انجام داده بود.
 
جانشین فرمانده کل ارتش اظهار داشت: این  عرصه مذاکرات نیز برای ما اتمام حجت با همه کسانی است که در طرف مقابل هستند و هم در پیشگاه خداوند این کار صورت می‌گیرد و هم اگر کسانی در کشور هنوز خوش‌خیال و ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند آب ما با آمریکایی‌ها در یک جوی برود، آنها نیز در پایان این کار به اشتباه خود پی می‌برند و حقانیت جمهوری اسلامی اثبات می‌شود.  
 
وی خاطرنشان کرد: این مذاکره به حول و قوه الهی به نفع و سربلندی بیشتر ملت ایران خواهد بود و با حضور رهبر معظم انقلاب که حواس‌شان از همه ما جمع‌تر است نگرانی از این بابت وجود ندارد.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: موسوی ، مقدس ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار