استاندار چهارمحال و بختیاری، حمایت از بخش فرهنگ و تقویت نشاط اجتماعی را از برنامه های نمایندگان عالی دولت یازدهم در استان ها عنوان کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی، در دیدار با مدیران دستگاه های فرهنگی استا ن چهارمحال و بختیاری از تقویت فرهنگ عمومی جامعه به عنوان یکی از ضروریت های پیشرفت و توسعه پایدار یاد کرد و گفت: برای ارتقاء فرهنگ عمومی باید از خرد جمعی استفاده کنیم و نظر کارشناسان و دلسوزان نیز در تحقق اهداف لحاظ شود.
وی، با بیان مشکلات کشور در بخش های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی افزود: به بیان مقام معظم رهبری، کشور در یک پیچ تاریخی قرار دارد و برای عبور از این شرایط و حل مشکلات، همه باید دولت را کمک کنند.
سلیمانی، از بیکاری جوانان تحصیل کرده را به عنوان یکی از مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: نرخ بیکاری جوانان در کشور بالاست و دولت یازدهم نیز برای حل این مشکلات، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اجرا کرده یا در دست اجرا دارد.
این نشست با حضور مدیران اجرایی، معاونان و جمعی از کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، خبرگزاری جمهوری اسلامی، حج و زیارت و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.