مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل گفت: انتظار همه دلسوزان استان اردبیل است که استاندار جدید عقلانیت را فدای حرکت‌های جناحی، حزبی و احساسی نکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام مهدی نوروزی افزود: همان‌گونه که رئیس جمهور شعار اعتدال، عقلانیت، تدبیر و امید را از زمان عهده داری مسئولیتش سر داده و در این مدت نیز فضای آرام و کم تنشی را در جامعه حاکم کرده انتظار ما از استاندار جدید این است که روال دولت خدمتگذار را در پیش گرفته و در فضای عقلانیت و درایت بکوشد کارهای بر زمین مانده را سرو سامان دهد.

وی ضرورت پرهیز از حرکت‌ها و اقدامات احساسی و بدون پشتوانه کاربردی را بیان کرد و گفت: در عمران و آبادانی استان ما به تلاش مضاعف و راهبرد صحیح و منطقی نیاز داریم و مردم در اذهان تاریخی خود مدیری را به نیکی یاد می کنند که امانت سپرده شده را به شایستگی به سرمنزل مقصود برساند تا در زمان تحویل این امانت شرمنده نشده و سربلند کارنامه موفقی را ارائه کند.

حجت الاسلام نوروزی با انتقاد از عمر کوتاه استاندارن در دولت نهم و دهم افزود: ما در 4 سال گذشته شاهد تغییر 3 استاندار با عمر میانگین 1 و نیم سال بودیم که این مدت زمان برای مدیریت راهبردی و استراتژیک در حوزه استانداری و تصمیم گیری های کلان عمری کوتاه و غیرقابل پذیرش است.

وی از رئیس جمهور خواست تا حداقل به مجید خدابخش استاندار جدید اردبیل 4 سال مهلت حضور در منصب استانداری اردبیل را بدهد تا با دوراندیشی، تدبیر و برنامه ریزی بتوان کارها را شایسته و موفق به سرانجام رسانده و در پایان 4 سال کارنامه ای درخشان برای عرضه ارائه شود./س

برچسب ها: اردبیل ، انتظار ، از ، استاندار ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.