رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری در زمینه خدمات شهری با برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوبی ورود و حضور پیدا کرده به طوری که اوج خدمات آن را در عاشورا و تاسوعا شاهد بودیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  عباس ذاکریان با اشاره به خدمات شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: شهرداری از جمله نهادهایی است که در مناسبت‌های خاص در حال آماده‌باش است و تاکنون کارنامه خوبی از خود به نمایش گذاشته و در مناسبت‌های مختلف اقدامات بی‌عیب و نقصی ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در زمینه خدمات شهری با برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوبی ورود و حضور پیدا کرده که اوج خدمات آن را در عاشورا و تاسوعا شاهد بودیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: شهرداری در این ایام جمعیت فراوان زائران را برای امر خدمت‌رسانی مدیریت کرد و در این زمینه بحث نظافت اطراف حرم کریمه اهل‌بیت (ع) و کل شهر قم شاخص و مطلوب بود.

وی ادامه داد: خدمات منظم و منسجم ارائه شده در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی مرهون برنامه‌ریزی‌های شهرداری است به طوری که تعداد زیادی از پرسنل شهرداری در این ایام خود را وقف خدمت‌رسانی کردند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: نظم‌بخشی به حرکت دستجات و هیئت‌های‌ مذهبی با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده بود.

وی یادآور شد: در زمینه ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی جای کار بیشتری وجود دارد و فعالیت این ایستگاه‌ها باید با هماهنگی بیشتری با شهرداری و پلیس صورت گیرد تا سبب ازدحام و ترافیک نشوند و در صورت ضرورت وسایل نقلیه بتوانند به راحتی و با سرعت تردد کنند./ج1


برچسب ها: خدمات ، منظم ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.