منتظري، مدافع تيم استقلال در ابتداي فصل قول کمک يک، نيم فصل را به آبي‌ها داد و در حال حاضر خواستار جدايي از اين تيم است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پژمان منتظري وضعيت خوبي در خط دفاعي تيم استقلال دارد و آبي‌ها از وي به عنوان اصلي‌ترين گزينه خط دفاعي خود نام مي‌برند، اما اين مدافع، با علي فتح‌الله‌زاده در خصوص وضعيت خود گفتگو کرده است و اعلام داشت که مسئولان تيم چيني که وي قرار است به جمع آنها ملحق شود منتظر پاسخ استقلال هستند و آبي‌ها قرار بود براي نيم فصل دوم منتظري را به اين کشور بفرستند. اما اين اتفاق رخ نداده است.

شايان ذکر است، استقلال در خط دفاعي شرايط ايده‌آلي ندارد و امير قلعه نويي بطور جدي با جدايي منتظري مخالف است زيرا در صورتي که وي راهي کشور چين شود و استقلال را ترک کند، اين تيم در خط دفاعي دچار مشکلات بسيار زيادي مي‌شود.

شايان ذکر است، منتظري در تماس با سرمربي استقلال خواستار مشخص شدن وضعيت خود شده است، اما قلعه نويي اعلام کرده براي جدايي منتظري، آبي‌‌ها بايد مدافع مورد نطر وي در تراکتورسازي را جذب کنند تا اين مدافع بتواند به چين سفر کند، زيرا در غير اين صورت اين مدافع بايد در استقلال بماند و اجازه جدايي ندارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تماس ، مدافع ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار