تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه بازی‌های ضعیف خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تیم فرش آرا مشهد هم باخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر ديروز یک دیدار بین تیم‌های ماهان تندیس قم و فرش آرا مشهد در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در این دیدار بازیکنان دو تیم بازی پایاپایی را ارائه کردند و در نیمه نخست این تیم فرش آرا مشهد بود که به گل نخست دست یافت ولی بازیکنان ماهان تندیس توانستند که در همین نیمه نتیجه را به تساوی کشانده و بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز این بازیکنان تیم مهیمان بودند که موفق شدند دروازه ماهان تندیس را باز کنند ولی بازهم شاگردان وحید غیاثی بر شدت حملات خود افزودند و توانستند بازی را به تساوی دو بر دو بکشانند.

در شرایطی که دو تیم بازی پایاپایی را ارائه می‌کردند بازیکنان فرش آرا مشهد در واپسین لحظات بازی و در حالی که تنها 17 ثانیه به پایان این دیدار مانده بود با استفاده از غفلت بازیکنان ماهان تندیس در موقعیت گل قرار گرفته و توانستند به گل برتری دست یابند و تیم ماهان تندیس را با نتیجه سه بر دو در خانه شکست دهند.

با کسب این نتیجه تیم ماهان تندیس قم همچنان 13 امتیازی باقی ماند و تیم فرش آرا مشهد با کسب سه امتیاز این دیدار 17 امتیازی شد.

شاگردان سیدوحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم پیش از این در هفته‌های سوم، پنجم و نهم در خانه به تیم‌های حفاری اهواز، شهرداری تبریز و صنایع گیتی پسند اصفهان باخته بودند./ب

برچسب ها: شم ، شکست ، تلخ ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.