رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد شناسنامه اجتماعی در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا هوشیار اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی امری ارزشمند و مهم است و این نهاد با همه توان و ظرفیت در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: کارشناسان و مسئولان بهزیستی دشتستان به طور مرتب و منظم به مددجویان سرکشی می‌کنند و با مشکلات و معضلات مددجویان آشنایی دارند و این مسئله سبب شده در خدمات‌رسانی به جامعه هدف به موفقیت بیشتری برسیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: کیفیت و کمیت خدمات بهزیستی منحصربه‌فرد است و بر اساس آمار موجود در حال حاضر این سازمان بیش از 150 فعالیت تخصصی تعریف شده دارد و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی از ارائه خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار خبر داد و گفت: کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف مورد تاکید ما قرار دارد.

رئیس بهزیستی دشتستان با تاکید بر لزوم توانمندسازی افراد زیرپوشش افزود: این مهم از اولویت‌های سازمان بهزیستی در کشور قرار دارد.

هوشیار از نگهداری 50 سالمند در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ماهیانه به ازای هر سالمند 240 هزار تومان یارانه کمک می شود.

این مسئول با اشاره به هزینه‌های بالای نگهداری سالمندان خواستار مشارکت و همکاری همه مردم و مسئولان برای نگهداری بهتر از این افراد شد.از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود برای بهبود خدمت رسانی به سالمندان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد شناسنامه اجتماعی دشتستان خبر داد و افزود: با هماهنگی با مسئولان شهرستان به زودی این مهم انجام می‌شود.اقدامات لازم در این راستا انجام گرفته و به فضل خدا به زودی اجرایی می‌شود.
برچسب ها: دشتستان ، یهزیستی ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.