نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اصرارمان بر این است که هرچه سریع‌تر استاندار قزوین تعیین تکلیف شده و یک ثبات مدیریتی در استان حاکم شود.

داوود محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین در خصوص تأخیر در روند انتخاب استاندار قزوین اظهار داشت: در گفت‌وگویی که با دوستان در وزارت کشور داشته‌ایم مقرر شد که به زودی استاندار قزوین مشخص شود.

وی افزود: با وجود اینکه در فصل بودجه قرار داریم و همین‌طور نیاز است که مدیریت‌های جدید در استان اعمال شود به وزارت کشور تأکید کرده‌ایم که هرچه زودتر در خصوص استاندار قزوین تعیین تکلیف کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین تذکری را نیز در این خصوص به وزیر کشور داده‌ایم که هر چه زودتر انتخاب استاندار قزوین  تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیداری که صبح یکشنبه با قائم مقام وزیر کشور داشتیم، وی قول داد تا در اسرع وقت تکلیف استاندار قزوین مشخص شود.

محمدی عنوان کرد: تأخیر در انتخاب استاندار قزوین به وزارت کشور مربوط می‌شود ولی نمایندگان و امام جمعه قزوین تأکید دارند که هرچه سریع‌تر استاندار انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص گزینه احتمالی باید بگویم که در حال حاضر چیزی مشخص نیست و هنوز خود وزارت کشور هم به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

این مسئول ادامه داد: انتخاب استاندار وظیفه وزارت کشور است و این وزارتخانه باید سریع‌تر اقدام کند.

محمدی یادآور شد: البته آنها هم می‌گویند که انتخاب استاندار قزوین در حال بررسی است و از آنجایی که این استان از اهمیت بالایی برخوردار است، مانند سایر استان‌های باقی مانده در حال بررسی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان داشت: به عنوان نماینده و خادم مردم اصرارمان بر این است که هرچه سریع‌تر استاندار قزوین تعیین تکلیف شده و یک ثبات مدیریتی در استان حاکم شود./ج1

برچسب ها: شورا ، مجلس ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.