رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 450 هزار تن محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین قیصری اظهار داشت: کشاورزان از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند و باید با تلاش دسته‌جمعی برای رفاه و آسایش این قشر اهتمام ورزیم.

وی افزود: در دشتستان به دلیل سطح بالای زیر کشت، تعداد زیادی کشاورز و تولیدکننده در امر کشاورزی دخیل هستند و این اداره در راستای بهبود وضعیت کشاورزان اهتمام داریم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 450 هزار تن محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تولید 450 هزار تن محصولات کشاورزی در دشتستان از دستاوردهای این شهرستان در صنعت کشاورزی در سال جاری است.

قیصری تصریح کرد: حمایت از کشاورزان به ویژه در امر پیدا کردن بازار مصرف از اولویت‌های این مجموعه است و نهایت توان خود را در این مسیر به کار بسته‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بیان کرد: برای پیدا کردن بازار مصرف محصولات کشاورزی اقدامات ارزنده و مناسبی انجام شده و با تلاش مسئولان و کشاورزان، گام‌های اساسی در این مسیر برداشته شده است.

قیصری اذعان داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت این قشر در دستور کار مسئولان قرار دارد و انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 36 هزار تن گوجه‌فرنگی در دشتستان خبر داد و گفت: هفته جاری برداشت گوجه‌فرنگی از مزارع دشتستان آغاز شد که انتظار داریم 36 هزار تن گوجه‌فرنگی تولید شود.

قیصری تأکید کرد: از هر هکتار از مزارع زیر کشت گوجه‌فرنگی در دشتستان حدود 900 تن محصول برداشت می‌شود.

وی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت کشاورزان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.
برچسب ها: کشاورزی ، دشتستان ، گوجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.