طراحان تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور هنوز از پاسخ مسئولان این دانشگاه درباره توسعه کمی بدون توجه به توسعه کیفی و همچنین انتصابات دراین دانشگاه قانع نشده اند،لذا این طرح در صحن بررسی می‌شود.

جواد هروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در صورت بررسی طرح مذکور در صحن علنی "مجلس" و کسب رای لازم از سوی اکثریت نمایندگان جهت تحثیث و تفحص پیگیری خواهد شد. 

وی گفت: کمیته "آموزش عالی" بررسی‌ها، مطالعات، تحقیقات و بازدیدهای میدانی خود را از واحدهای مختلف "دانشگاه‌ پیام نور" در کشور آغاز کرده و اگر این کمیته بتواند گزارشی از وضعیت آموزشی و سایر مسائلی که پیرامون این دانشگاه وجود دارد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارایه کند، طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور برای بهبود وضعیت آموزشی در این دانشگاه باید انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه رشد بی‌رویه "دانشگاه پیام‌نور" و برخی رشته‌های فنی و مهندسی از محور‌های این بررسی خواهد بود: رشد کمی فضای دانشگاه در کنار ثابت ماندن توسعه کیفی آن و انتصابات صورت گرفته در این دانشگاه از جمله محورهای طرح تحقیق و تفحص است. 

وی تصریح کرد: نظر کمیسیون درباره طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور به عنوان یک نظر کار‌شناسانه در صحن مجلس مطرح می‌شود. اگر نمایندگان مجلس قانع شوند این طرح به پایان می‌رسد در غیر این صورت کمیته ویژه‌ای پیرامون تحقیق وتفحص شکل خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار