فرماندار شهرستان پردیس گفت: با رقم یک میلیارد بودجه تعریف شده استانداری تنها سالانه دو اداره می توانند در شهرستان پردیس مستقر شده وتکمیل استقرار ادارات در پردیس 30سال به طول می انجامد .

ایرج بیگدلودر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:اعتبارات لازم برای استقرار ادارات در شهرستان پردیس مبلغ یک میلیارد تومان در بودجه شهرستان در نظر گرفته شده است و این رقم با وجود هزینه های بالای ساخت و ساز و همچنین این رقم پایین در مقابل استقرار 56 اداره در شهرستان از سوی فرمانداری با واکنش همراه بوده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با این روند و بودجه تعریف شده استانداری تنها سالانه دو اداره می توانند در شهرستان پردیس مستقر شده وتکمیل استقرار ادارات در پردیس 30سال به طول می انجامد .

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به تقسیم بودجه استقرار ادارات به 20قسمت اضافه کرد :فرمانداری بودجه استقرار ادارات رابه 20قسمت تقسیم کرده است و انتظار نداریم که پروژه ساخت و ساز ساختمان ادارات شروع شود و با این50میلیون تومان مشکل تحویل زمین ادارات برطرف می شود .

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :طبق اساس نامه شرکت عمران زمین ها به اداراتی با برخورداری از مبادله موافقت نامه با عدم ذکر رقم بوجه تحویل داده می شود و با این کار بهانه شرکت عمران برای تحویل زمین برای استقرار ادارات رفع می شود ./س


برچسب ها: ادارات ، بودجه ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.