مسئولین با حضور در محلات باید مشکلات شهری را از نزدیک دیده و مصوبات با پیگیری و نظارت در مقطع زمانی مشخص به اجرا برسد ودر بخش کنترل پروژه‌ها نیز پیشرفت کار به تفکیک معاونت‌ها و محله و موارد دیگر بررسی و گزارش شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با توجه به گسترش شهرنشینی و پیشرفت روزافزونی و رو به رشد شهرها و همگام با آن رشد امکانات شهری برای شهروندان، شهرداری منطقه یک نیز خود را موظف دیده همزمان با این پیشرفت‌ها به انجام بروشورها و فعالیت‌های مختلفی در سطح نواحی ده‌گانه اقدام نمایند و خود را مسئول دانسته تا در انجام پروژه‌ها با همکاری مدیران شهری و شورایاران و شهرداران نواحی با سرعت عمل بیشتر و آسانتر به پیش برود ، از همین رو شهردار منطقه یک بر انجام این پروژه‌ها و پیشرفت کار با نظارت و پیگیری مصوبات آن از سوی مسئولین تاکید می‌کند.
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در جلسه دبیران شورایاری های محلات 26؟ شمال تهران اظهار داشت: برخی از محلات دارای امکانات مناسب فرهنگی، ورزشی، عمرانی و موارد دیگر هستند ولی از سایر امکانات خدماتی مانند ایستگاه‌های آتش‌نشانی میادین میوه و تره‌بار به حد کافی بهره‌مند نیستند لذا با مشخص شدن وضعیت موجود در آنها برنامه‌ریزی برای تکمیل سرانه‌ها انجام‌ می‌شود.
یزدانی خاطرنشان کرد: در برخی از محلات پروژه‌های شاخص و فرامنطقه‌ای در حال اجراست که باید این پروژه‌ها با تلاش پیگیری مستمر و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع موانع موجود با سرعت عمل بیشتری ادامه یابد.
یزدانی عنوان کرد: پیگیری‌هایی که در اجرای پروژه‌ها به موانع برخورد می‌کند باید با پشتکار، همدلی و همفکری شورایاران، مدیران شهری، شهروندان نواحی به راه‌حل برسد و با جدیت بیشتری دنبال شود.
یزدانی با اشاره به این که شهر با خود جمعی اداره می‌شود و با پژوهش‌ و نوآوری است که هزینه‌ها کاهش می‌یابد و کیفیت شهر و زندگی شهری بالا می‌رود  از مدیران شهری منطقه و شورایاران خواست نوآوری را در اولویت کارها قرار دهند تا طرح‌ها سریعتر و سهلتر به نتیجه برسد.
یزدانی با تاکید بر بودجه سال 93 شهرداری منطقه یک گفت: در جلسه آتی بودجه سال 93 مشخص می‌شود با رفع ایرادهایی که در بودجه تا مقدمات بودجه سال آینده تنظیم و به نتیجه برسد.
یزدانی به تفکیک پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پرداخت و با اشاره به لزوم سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های سیمین، بیمارستان 505 ارتش، پادرگان اقدسیه خواستار اتمام عملیات زیباسازی، عمرانی و .. در رود دره‌های گلابدره، ولنجک، دربند، خرگوش دره و... طبق برنامه زمان‌بندی شد.
امید است شهرداری منطقه یک با همکاری شهروندان نواحی و مسئولین انجام هرچه بهتر پروژه‌های شهری و محلی اهتمام لازم با ورزد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهردار ، کنترل ، معاونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.