کارشناس داوری فوتبال گفت: از این که نمایندگان مجلس توانستند به اتفاق نظر برسند خوشحال هستم.

هادی دزفولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص گودرزی گفت: من اطلاعات دقیقی درباره‌ی گودرزی ندارم اما با توجه به صحبت‌ها و ارائه برنامه‌ی پیشنهادی‌اش می‌تواند وزیر خوبی برای وزارت ورزش باشد. اما به شرطی که بتواند اعضای کابین خود را به خوبی انتخاب کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: وزیر ورزش باید مهره‌ای کاملاً ورزشی بوده و اهل سیاست نباشد. باید کاربلد باشد و مشکلاتی را که اکنون گریبان گیر ورزش ماست بشناسد و درصدد حل آنها برآید.

وی تأکید داشت: وزیر نباید به دنبال نان و نام باشد. اگر دنبال مطرح‌شدن و در پی اسم و رسم خود است به درد جامعه‌ی ورزش نمی‌خورد.

دزفولی گفت: گودرزی خود را یک چهره‌ی ورزشی معرفی کرده است و گفته که قبلاً کشتی‌گیر بوده و تحصیلات عالیه‌اش نیز در همین راستاست. پس اگر بتواند اعضای خوبی را انتخاب کند می‌تواند برای ورزش ایران مفید واقع شود. به شرطی که به فکر دلالی و شهرت نباشد و دغدغه‌های سیاسی نداشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: از این‌که پس از مدت‌ها وزیر ورزش انتخاب شد خوشحالم. شاید از این طریق وضعیت بی‌ثبات ورزش کشورمان سر و سامان گرفته و در تمام حوزه‌های ورزشی به وضعیت مطلوبی دست یابیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: گودرزی باید هر چه سریعتر وارد عمل شود چرا که مسابقات جهانی نظیر المپیک و جام جهانی را در بیشتر حوزه‌ها پیش رو داریم و اکثر فدراسیون‌ها با کمبود بودجه رو به رو هستند و مشکلات زیادی مواجه آنهاست. وزیر باید با دقت و حوصله از پس این مشکلات برآید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزشی ، فوتبال ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار