شهردار منطقه 7 گفت: خاک و نخاله های حاشیه اتوبان امام علی (ع) پاکسازی می شود.

 ببه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: این عملیات از ابتدای سال آغاز شده و تا پایان آذر ماه به اتمام خواهد رسید.
 
وی با اشاره به اینکه این بزرگراه در نواحی یک و پنج منطقه واقع شده است، تصریح کرد: تا به امروز 8987 تن خاک و نخاله از این بزرگراه جمع آوری شده است.
 
شهردار منطقه 7 با اشاره به نورپردازی بخشی از بزرگراه امام علی (ع) در محدوده این منطقه، اظهار داشت: هندریل پل ها و رمپ و لپ های بزرگراه امام علی (ع) به طور متمرکز و با استفاده از لامپ های کم مصرف نورپردازی شدند.
 
وی افزود:همچنین بروی دیواره های خط کندرو بزرگراه امام علی (ع) با هماهنگی و استفاده از طرحهای سازمان زیباسازی شهرداری تهران نقاشی دیواری انجام می شود.
 
دکتر نگهبان با اشاره به نصب میله پرچم برروی روگذرهای بزرگراه امام علی (ع)، خاطر نشان کرد: بروی پل های سبلان، خیابان مدنی، خیابان دماوند بسته به طول پل، میله پرچم های ردیفی کوچک نصب شد.
 
شهردار منطقه 7 با بیان اینکه عملیات بهسازی معابر منتهی به بزرگراه امام علی (ع)، احداث نهر و جدول، فضای سبز و آسفالت در حال انجام است، خاطر نشان کرد: محدوده خیابان سبلان به سمت جنوب و همچنین خیابان دماوند به سمت شمال حد فاصلی است که عملیات بهسازی در آنها در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار