شهردار منطقه 9 از راه اندازی نخستین مرکز اشتغال زایی کوثر ویژه بانوان سرپرست خانوار در سطح محدوده خبر داد.

 سید علیرضا حسینی به خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به زودی  فعالیت نخستین مرکز کوثر منطقه با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانواده آغاز می شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین درخواست های بانوان سرپرست بانوان سرپرست خانواده، ایجاد شغل برای آنها و امکان در آمدزایی بوده و در همین راستا مرکز کوثر در شهر تهران راه اندازی شد.

شهردار منطقه 9 با اشاره به اینکه 265 نفر از بانوان خود سرپرست  تحت پوشش منطقه هستند گفت:  با راه اندازی مرکز کوثر این امکان فر اهم می شود تا آن دسته از بانوانی که مهارت خیاطی دارند برای خود کسب در آمد کنند.

وی افزود: این مرکز در سرای تازه تاسیس شهید دستغیب راه اندازی و زمینه اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار هم فراهم می شود .

سید علیرضا حسینی به آموزش همزمان بانوان در این مرکز هم اشاره کرد و گفت: در مرکز کوثر  علاوه بر پرداخت حق الزحمه افراد و بیمه آنها این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که با فنون خیاطی آشنا شده و پس از آن مشغول به کار شوند .

وی دیگر فعالیت  این شهرداری برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار را تمدید بیمه های تکمیلی  بانوان و فرزندان آنها دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه این فعالیت ها برای ارتقا روحیه نشاط بین بانوان در حال حاضر تشکیل تیمهای ورزشی بانوان در دستور کار قرار دارد و اعضای این تیمها پس از آموزش برای شرکت در مسابقات آماده می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسینی ، فعالیت ، نخستین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار