نایب رئیس هیئت گلف استان قم گفت: تیم گلف بانوان قم از دوشنبه در مسابقات لیگ گلف قهرمانی بانوان کشور با حریفان خود به رقابت می پردازد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سمیه طلیقی اظهار داشت: بعد از اینکه یک تیم در بخش مردان به نمایندگی از هیئت گلف استان قم به رقابت‌های گلف قهرمانی کشور اعزام شد و رتبه سوم را کسب کرد، از دو روز دیگر رقابت تیم بانوان قم در لیگ بانوان گلف کشور آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون گلف کشورمان برای برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ گلف قهرمانی بانوان کشور، این دوره از مسابقات روزهای میانی هفته جاری به میزبانی هیئت گلف استان تهران آغاز خواهد شد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های لیگ گلف قهرمانی کشور که در دو گروه به انجام می‌رسد، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی کشور از روز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه به مدت دو روز در تهران با یکدیگر مسابقه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از حضور موفق تیم گلف مردان قم در رقابت های گلف قهرمانی کشور که با کسب عنوان سوم و درخشش تیم هیئت قم همراه بود، اکنون تیم بانوان نیز با امید به کسب این موفقیت در پیکارهای لیگ گلف بانوان کشور به مصاف حریفان می رود.

طلیقی ابراز داشت: با اینکه گلف کمتر از یک دهه است که به جمع ورزش های قهرمانی و فعال در استان قم اضافه شده است اما در قم علاقمندان از زیادی برخوردار شده و با توجه به این علاقمندی بانوان و دختران مستعدی را شناسایی کرده ایم و امیدوارم با تکیه بر انگیزه و استعداد آنها در این رقابت ها خوب نتیجه بگیریم.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه این رقابت ها از روز دوشنبه هفته جاری به انجام می رسد، اعضای تیم بانوان قم امروز قم را به مقصد محل برگزاری این رقابت ها ترک می کنند تا انشاالله در مدت دو روزی که مسابقات در زمین های گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام می رسد، شاهد حضور خوب و موفق این تیم باشیم.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته بین مسئولین فدراسیون گلف و نمایندگان و مسئولان تیم های شرکت کننده، قرار است رقابت های لیگ گلف در بخش بانوان با حضور 11 تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز و فردا بانوان گلف باز به مدت دو روز تمرین کرده و از دوشنبه تا چهارشنبه در دور رفت رقابت های لیگ گلف بانوان کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه تیم های هیئت گلف قم، لرستان (الف) و (ب)، زنجان، تهران، خوزستان، اصفهان، کرمان، خراسان رضوی، البرز و نمین سرامیک اردبیل در این رقابت ها حضور دارند./س

برچسب ها: قم ، لیگ ، گلف ، کشور ، بانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.