مدیر "موزه ملی علوم و فناوری" لئوناردو داوینچی ایتالیا با اشاره به اینکه آینده عملا حاصل مجموع فناوری های اکتساب شده نخواهد بود گفت:تغییرات بنیادینی در زندگی بویژه دنیای ict مشاهده خواهد شد که گیرنده ها به تولید کنندگان دیتا مبدل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  فناوری نوین باشگاه خبرنگاران؛ فیورنزو گالی مدیر موزه ملی علوم و فناوری لئوناردو داوینچی ایتالیا امروز در آیین افتتاح سومین همایش سالانه موزه علوم و فناوری با بیان اینکه موزه های علمی متوانند بصورت یک موتور محرکه به کمک مدارس و دانشگاه‌ها بشتابند اظهارداشت:از این طریق تغییرات فناوری بطور سریع در جوامع شکل گرفته و ما نیز در هیات علمی موزه خود هفت رئیس از هفت دانشگاه شهر میلان را در زمینه های مختلف به همکاری دعوت کردیم .

وی افزود:عملا تجربه کردیم که عمیق ترین مسائل در کشورهای جهان با دنیای آکادمیک و بکارگیری پژوهش که همان صنعت است میتواند ارتباط داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آینده دیگر آنچه که قبلا متصور بودیم نیست ادامه داد:تغییرات سریعی روی کره زمین رخ می‌دهد و 2 میلیارد نفر تا 25 سال دیگر به ساکنان زمین اضافه خواهند شد که 1.3 میلیارد نفرهنوز انرژی برق را در اختیار ندارند.

مدیر موزه ملی علوم و فناوری لئوناردو داوینچی ایتالیا با بیان اینکه خاطرنشان ساخت:موزه ها باید در مسائل راهبردی بر اساس استراتژی دولت‌ها مشارکت داشته باشند

وی با اشاره به اینکه علم همان فرهنگ است تصریح کرد:باید تمامی شهروندان را با جایگاه و نقش علم در زندگی روزمره آشنا کرده و بطور موازی بروی نسل های جدید کار کنیم تا با شرکت در آزمایشگاه‌های موزه های علمی بتوانند استعدادهای خود را به درستی شناخته و مسیر زندگی دانشگاهی خود را انتخاب نمایند.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار