معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 گفت: درآستانه فصل سرما طرح ضربتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان در غرب تهران اجرا می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مسعود خسروی با اشاره به اینکه متکدیان و کارتن خواب‌ها علاوه بر مسائل و مشکلات اجتماعی چهره شهر را نیز مخدوش و نامناسب می‌کنند گفت: بنا به رویکرد مدیریت شهری در توجه به سلامت اجتماعی و اجرای برنامه‌های مناسب در کاهش آسیب های اجتماعی طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان در سطح محلات اجرا شد.
 
وی با اشاره به اینکه با آغاز فصل سرما تعداد این افراد در سطح شهر بیشتر می شود افزود : افراد بی خانمان و متکدی پس از جمع آوری توسط کارشناسان اجتماعی تحت مشاوره قرار گرفته و جهت ساماندهی و بهره مندی از برنامه های حمایتی به گرمخانه ومراکز اسکان موقت انتقال داده می شوند.
 
خسروی ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با مرکز خدمات اجتماعی منطقه اکیپ های مخصوصی با گشت های شبانه روزی درسطح منطقه این طرح را اجرامی کنند.
 
معاون شهردار منطقه 5 تصریح کرد: این افراد پس از جمع آوری از برنامه های مشاوره ،اسکان وارائه خدمات بهداشتی وپزشکی رایگان بهره مند می شوند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 در پایان از اجرای برنامه های گسترده با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محلات خبر داد و گفت: کلاس های آموزش ومشاوره، با هدف افزایش آگاهی شهروندان به صورت مستمر در خانه های سلامت و مساجد و مدارس برگزار می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار