مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع از برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسري قرآن کریم از 20 آبان تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران، "مجید گلشادی"مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی با حضور بیش از 5 هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان و نیروهای وظیفه وزارت دفاع صورت می‌گیرد، گفت: این دوره از مسابقات، در6 منطقه شیراز، اصفهان، مشهد، پارچین و غرب و شرق تهران از 20 آبان تا 30 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
وی افزود: قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ 1 جزء،3جزء، 5 جزء و 10 جزء،  از رشته‌های این مسابقات است و شرکت کنندگان در قالب کارکنان زن و مرد، همسران کارکنان، فرزندان دختر و پسر و نیروهای وظیفه به مسابقه خواهند پرداخت.
 
لازم به ذکر است؛  آزمون‌های قرآنی وزارت دفاع در رشته‌های درک مفاهیم عمومی قرآن کریم، درک مفاهیم تخصصی قرآن کریم و آزمون احکام با حضور بیش از 24هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان به صورت همزمان و در 36 منطقه کشور، 8 شهریورماه سال جاری برگزارشد که از ویژگی‌های این آزمون‌ها می‌توان به برگزاری آزمون کتبی حفظ سوره‌های قرآن کریم با محوریت حفظ سوره مبارکه حدید برای نخستین بار نیز اشاره کرد.
 
گفتنی است؛ اختتامیه این دوره از مسابقات، با عنوان جشنواره‌های قرآنی  و با هدف تقدیر از برگزیدگان آزمون‌ها و مسابقات قرآنی وزارت دفاع و تجلیل از خادمان و دست اندرکاران عرصه قرآنی صنعت دفاعی،  با حضور مسئولان عالی رتبه لشگری، کشوری و استانی، به صورت مجزا و باشکوه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار